Nowość w ofercie GES - 24h Trouble Shooting


Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu Klientów, na początku 2014 roku, firma General Engineering Solutions stworzyła dedykowany Program „24h Trouble Shooting”, skierowany do tych, którzy potrzebują natychmiastowej pomocy serwisowej. Ideą Programu jest pomoc w rozwiązaniu zaistniałego problemu poprzez świadczenie usług 24h na dobę, aby w jak najkrótszym czasie dokonać analizy problemu oraz dostarczyć Klientowi pełnych informacji.

W ramach Programu firma oferuje dwa warianty współpracy:

  • doraźne analizy problemów serwisowych
  • podpisanie umowy o stałej współpracy w sytuacjach kryzysowych.

Drugi wariant daje możliwość elastycznego zlecania usług przez Klientów, bez konieczności podpisywania umów o poufności za każdym razem, co przyspiesza i usprawnia komunikację.


- "Wielokrotnie zdarza się tak, że awaria urządzenia pociąga za sobą duże straty finansowe w firmie, które związane są z przestojem tego urządzenia. Zarówno zasoby firm, jak i ich wewnętrzne procedury bardzo często uniemożliwiają pracę w trybie ciągłym. Wsparcie jakie oferujemy za pośrednictwem Programu ma na celu nie tylko rozwiązanie bieżących problemów projektowych, ale jednocześnie znacząco wpłynie na pozycję rynkową naszych Klientów "– powiedział Paweł Kapelańczyk, właściciel firmy General Engineering Solutions.


Z myślą o satysfakcji  Klientów, GES stara się konstruować oferty na najwyższym poziomie, dostarczając rozwiązania w błyskawicznym tempie. - Stawiamy sobie cele, które konsekwentnie realizujemy. Nasz zespół jest w pełni gotowy pracować 24h na dobę, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Program, który przygotowaliśmy jest w naszej ocenie obecnie najbardziej skutecznym  narzędziem wsparcia, które wzmocni naszych Klientów i Partnerów Biznesowych. Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem – przekonuje Paweł Kapelańczyk.

02/01/2014